piątek, 30 listopada 2012

Rozdział 14

Z perspektywy Liama
-------------------------------------------------

Patrzyła na mnie swymi niebieskimi oczami. Wszedłem do sali i na krześle stojącym obok siadłem obok niej. Chwyciłem delikatnie jej dłoń. Nie spuszczała ze mnie wzroku jakbym miał zaraz odejść.
-Słyszałam jak do mnie mówiłeś:"Że muszę żyć.Dla ciebie."-uśmiechnęła się lekko pokazując swoje dołeczki w policzkach. -Kocham Cię. I nigdy to się nie zmieni.
-Ja też Ciebie kocham. -uśmiechnąłem się do niej. Wszedł Harry z jakąś gazetą.
-Już wszyscy wiedzą.- podał mi gazetę. Na nagłówku napisano:


Liam Payne i jego tajemnicza dziewczyna, która dotąd się ukrywała.


Z naszych źródeł wynika iż Liam Payne z zespołu One Direction ma dziewczynę. Przekonaliśmy się o tym na ostatnim koncercie w Londynie, gdy dziewczyna zaśpiewała z chłopakami piosenkę, a na końcu razem z Liam'em przytulili się. Owa szczęściara ma na imię Pauline Collins. Niestety z nocy na 17, a 18 lipca ktoś włamał się do ich domu i zostali postrzeleni. Reszta zespołu była załamana. Czy chodzi o coś więcej? 


-Szybko Cię odkryli.-uśmiechnął się Zayn, który wszedł za Harrym.
-Jutro wychodzisz-powiedział Louis. - Zrobimy małe przyjęcie na wasz powrót.
-Aż tak długo nas nie było?-zapytała Pauline.
-Was nie było prawie 2 tygodnie!-zaśmiał się Hazza.
-To faktycznie długo spałem.-zażartowałem. Pauline mocniej ścisnęła moją dłoń. Siedziałem ponad godzinę w jej sali, aż zasnęła. Wtedy i ja położyłem się spać i niecierpliwie czekałem na powrót do domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz