czwartek, 16 sierpnia 2012

Louis Tomlinson

 Co?! (hehe)
 Louis :)
I jak tu go nie kochać? Śpiącego Louisa słuchającego muzyczki na słuchawkach :D

Louis urodził się 24 grudnia 1991 w Doncaster, South Yorkshire, Wielka Brytania. Jest studentemHall Cross School, a wcześniej uczęszczał do School Hayfield. Na przesłuchaniu do X Factor'a dostał same pozytywne komentarze od wszystkich trzech jurorów. Obecnie Tomlinson spotyka się z Eleanor Calder.

A teraz kilka faktów:
1.Kocha marchewki.
2.Louis ma największe wyczucie stylu - Liam.
3.Teraz mamy więcej pytań dla was, od FANÓW! Louis : FANÓW?! *wszyscy się śmieją*.
4.Coś się dzieje między Harry'm i Louisem, coś, czego nie można wytłumaczyć. ~ Liam Payne.
5.Louis : Jestem człowiekiem z marzeniami. Harry : Jego pupa nazywa się 'marzenia'.
6.Kto rozmawia z mamusią najczęściej? Louis : Prawdopodobnie ja i wcale się nie wstydzę tego powiedzieć.
7.Naprawdę chcę syna. Nie obchodzi mnie czy wcześniej musiałbym mieć dwadzieścia dziewczynek, żeby go mieć. ~ Louis Tomlinson.
8.Jesteśmy w trakcie próbowania bycia całkowicie sobą. Nie możemy tańczyć, nie jesteśmy doskonali. ~ Louis Tomlinson.
9.*O Kevinie*. Sława uderzyła mu do głowy i ma mnóstwo innych ptaszków. Nie interesuje się mną. ~ Louis Tomlinson.
10.W skali od 1-10 jak bardzo kochasz swoich fanów? Louis: Jedenaście.
11.Zazwyczaj to ja jestem najlepszy w Fifie, ale Liam i Harry są coraz lepsi. Muszę poprawić swoją grę! ~ Louis Tomlinson.
12.Numer pod który dzwonisz jest nieosiągalny! Louis: Sprawmy żeby był osiągalny.
13.Co będzie jeśli zakochasz się w fanie? Louis : Jestem już zakochany w nich wszystkich.
14.Louis: Rozmawiałem z miłością mojego życia, marchewką i powiedziała mi , że nie możemy być razem, ponieważ ona jest warzywem a ja człowiekiem. 
15..Gdy wyszliśmy coś zjeść z dziewczynami z teledysku "What Makes You Beautiful", puściłem bąka. ~ Louis Tomlinson.
16.Tęsknie za moją dziewczyną naprawdę często, ale mam ludzi, którzy sprawiają, że jestem szczęśliwy i uśmiechnięty. ~ Louis Tomlinson.
17.Niall i Liam nie umieją flirtować. Liam kończy nieśmiało a Niall kończy uratowany przez Harry'ego. ~ Louis Tomlinson.
18.Louis : Zdobyliśmy Nialla. *odwraca się do Liama*. I mieliśmy Liama. *odwraca się do Nialla*.
19.Louis: Chciałbym być Susan Boyle. Niall: "Dlaczego? Louis: Bo .. hm .. wiesz .. Ona jest dobrą tancerką i takie tam.
20.Niall i Zain śpią w spodniach od piżamy, Harry i Liam śpią nadzy, a u Louisa zależy to od temperatuty.
21.Przez 16 dni WMYB miało już 5 milionów wyświetleń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz