czwartek, 16 sierpnia 2012

Harry Styles

 Trzyma kciuki za nas, że spełnimy marzenia, więc my trzymajmy za Niego i zespół :)
 Sleep dream ;*
 Gotta Be You :)
Ta minaaaa mówi sama za siebie :D


Harry urodził się 1 lutego 1994 w Holmes ChapelCheshire, Wielka Brytania.

Ma 178 cm wzrostu i zielone oczy.Jest uczniem Holmes Chapel Comprehensive School. Styles był wokalistą w zespole White Eskimo.Podczas przesłuchania Hazza dostał dwie pozytywne opinie z trzech, ponieważ trzeci z jurorów Louis Walsh miał wątpliwości co do tego czy Harry da sobie radę z karierą muzyczną.Jak widać mylił się,ponieważ,Harry osiąga coraz większe sukcesy jako jeden z One Direction.


A tu kilka faktów o Hazz'ie:

1. Harry lubi spędzać niedzielę na długin spaniu i wylegiwaniu się
2. Kocha grać w Fife
3. Sądzi że mógłby spać przez dwa tygodnie, gdyby nie robił nic innego.
4. Nienawidzi oliwek.
5. Gdyby mógł być kobiecą celebrytką przez jeden dzień byłby Tiną.
6. Dla niego dziewczyna nie musi wyglądać jak na wybiegu,żeby wyglądać ładnie.
7. Chce przedstawić dziewczynę rodzinie, jeśli naprawdę ją polubi.
8. Włosy Harry`ego mają wielu fanów, ale największym jest Louis, które jest powoli uwodzony przez loki Harry`ego.
9. Uważa, że Niall najlepiej przytula.
10. Jego ulubionym smakiem lodów jest sorbet mango lub plaster miodu.
11. Nigdy nie zrozumie żartu, kiedy słucha go po raz pierwszy.
12. Kiedy poproszono go o zbadanie kto jest najbardziej zarozumiałym człowiekiem w domu X Factora stwierdził, że Zayn.
13. Chce nauczyć się hiszpańskiego, bo jak spotka jakąś fankę, która mówi po hiszpańsku bedzie mógł się z nią po prostu umówić.
14. Raz wylał herbate na krocze Niall`a, a on wyglądał jakby się zmoczył.
15. Nie potrafi wytrzymać bez swojego telefonu.
16. Woli dziewczyny z ciałkiem, bo jak powiedział:"Jest więcej do chwytania".
17. Jego koleżanki bały się jego mamy.
18. Chce całować się z fanką na scenie, tak jak Enrique Iglesias.
19. "Nigdy nie ukrywam swoich uczuć, ludzie zawsze wiedzą jak się czuję, raz musiałem udawać, że jest dobrze chociaż wcale tak nie było".
20. Mówi, że miał 5 dziewczyn i że żadnej nigdy nie zapomni.
21. Harry boi się mieć dziewczynę, bo nie chce zranić fanek.
22. Kiedy miał Facebooka jego nazwa brzmiała Harry"Nuggets" Styles.
23. Obecnie Harry nie ma Facebooka, wszystkie konta są fikcyjne. (Nie jestem pewna...sorki)
24. Woli prysznic od wanny.
25. Uwielbia brać długie prysznice.
26. Ktoś może zadzwonić do niego w nocy i rozmawiać o czymkolwiek.
27. Uważa, że modelki wcale nie są takie ładne.
28. Najbardziej na świecie kocha swoją mamę.
29. Potrafi bardzo dobrze żonglować.
30. To on wymyślił nazwę "One Direction".
31. Chce, żeby jego dziecko, jeśli to będzie dziewczynka,miało na imię Darcy.
32. Uważa, że posiadanie siostry jest dobre, bo uczy jak postępować z kobietami.
33. Zawsze ma przy sobie co najmniej 3 Twixy.
34.Harry: "Chciałbym mieć seks z fanką" Zayn: "Z tymi szalonymi, prawda? Nie rób tego, najpierw ja"
35.“Wiem, że to naprawdę dziwne, ale jestem zazdrosny, kiedy widzę moją byłą dziewczynę z chłopakiem”
36.“Koń mnie kiedyś kopnął. Nie było to lekkie uderzenie. Strasznie bolało. Nie sądzę, żeby zwierzęta specjalnie za mną przepadały”
37.“Gdy byłem dzieckiem uwielbiałem światła w windzie i nie przestawałem straszyć ludzi. Do czasu, kiedy sam w niej utknąłem na 3 godziny”
38.Gdy był młodszy był w Disneylandzie razem ze swoją siostrą Gemmą
39.Umie mówić po francusku
40.Jest jedyną osobą w rodzinie, która ma naturalnie kręcone włosy
41.Kiedy był młodszy jego włosy były proste
42.Kiedyś myślał, że pudełko tamponów to ciastka i włożył je do buzi
43.Uwielbia dziewczyny, które nie mieszkają blisko niego, bo za każdym razem kiedy sie zobaczą będzie idealnie
44.Mógłby umówić się z fanką, bo lubi dziewczynę za to kim jest i jesli jest fanką to jemu to nie przeszkadza
45.Mówi, że jego "przyjaciel" jest ogromny
46.Jest w Orange
47.Harry nie ma problemów z nagością, lubi chodzić nago
48.Zawsze po goleniu nosi czarną koszulkę polo (?)
49.Kiedyś fanka chciała zrobić sobie z nim zdjęcia, on powiedział, że ma mu wskoczyć na plecy, ona się nie zgodziła, bo stwierdziła, że jest za ciężka. Harry wziął ją na ręce i powiedział:"Widzisz, wcale nie jesteś ciężka, wskakuj"
50.Chce, żeby Louis był świadkiem na jego ślubie
51.Jego rodzice rozwiedli się, kiedy miał 7 lat
52.Cieszy się, że jego mama ponownie się z kimś związała
53.Ma szczęśliwą parę zielonej bielizny
54.Dziadek kupił mu maszynkę do karaoke, więc Harry i jego kuzyn nagrywali wiele piosenek Elvisa
55.Jego pierwszy pies miał na imię Max
56.Przy nagrywaniu solówki do WMYB przypadkiem opluł Madison
57.Boi się kolejek górskich. Kiedyś chłopacy dla żartu kupili mu bilet, latał jak oszalały i nie mógł się uspokoić
58.Jego najgorszą wadą jest chrapanie
59.Harry obecnie uczy się w Holmes Chapel Comprehensive School
60.Nie nawidzi majonezu
61.Chce ogolić włosy na cele charytatywne
62.Jeśli śpi na wygodnym łóżku może spać przez kilka dni
63.Gdyby mógł stać się dziewczyną pierwsze co by zrobił to złapał się za piersi
64.Chce się ożenić i mieć dzieci jednego dnia
65.Kiedy zakłada spodnie, najpierw wkłada lewą nogę
66.Nie lubi porządku, zawsze ma bałagan
67.Nie lubi za bardzo czytać
68.Kiedyś kiedy spał, chłopacy wyprostowali mu włosy, on obudził się z płaczem
69.Ułożenie włosów rano zajmuje mu kilka sekund
70.On gotuje dla chłopaków z zespołu
71.Raz na Halloween przebrał się na cheerleaderkę
72.Jego zdaniem najlepsze w byciu chłopakiem jest to, że czasem może zachowywać się jak idiota
73.“Nie chcemy odbierać Justinowi Bieberowi fanów, ale jeśli chcesz być Belieberem i Directionerem to jest fajnie”
74.“Jestem młody i mogę gotować, ale to grozi spaleniem domu”
75.“Myślę, że jeśli fani nas wspierają to my także powinniśmy ich wspierać i okazać im pomoc”
76.“Szukam ładnej dziewczyny, która ma talent i poczucie humoru i wydaję mi się też, że musi być dziewczyną”
77.“Mam za co dziękować X Factorowi, ale nie wiem jak podziękować za najlepszych fanów”
78.“Kiedy miałem 9 lat miałem spotkanie i wtedy jakiś chłopak oblał moje spodnie, musiałem biec do łazienki je wysuszyć”
79.“Kiedyś bylem zamknięty w łazience i wysłałem wiadomość Lou i Zaynowi, żeby powiedzieli: "Chłopacy, Mr.Sexy jest w tarapatach”
80.“Jeśli kiedyś będę łysy, to znaczy, że uderzyłem się w głowę”
81.Ktoś o Harrym: "Harry jest zepsuty rano, nigdy nie wstaje, a kiedy już to zrobi jest ponury"
82.R:"Kto jest mamą i tatą w zespole?" H:"Liam i Zayn są rodzicami dla Lou, Nialla i mnie dla zabawy"
83.R:"Co myślisz o swoich fanach?" H:"Oni są najlepsi na świecie, kiedy ich spotykam zapominam jaki dzień i godzina"
84.R:"Co jest najlepszym instrumentem?" Liam:"Głosy" H:"Moje włosy"
85.Liam:"Harry nie potrafi wytrzymać kilku sekund bez Louisa" Harry:"To mój BFF" Niall:"Stary, to wygląda jak małżeństwo"
86.Kiedyś jego Bio na Twiterze brzmiało:"Jestem tu i teraz. Jakie są twoje pozostałe 2 życzenia?"
87.Mówi, że najbardziej romantyczną rzeczą jaką zrobił dla dziewczyny to napisanie dla niej piosenki
88.Jeśli myśli, że dziewczyną, którą lubi także go lubi zaprasza ją na randkę
89.Nie lubi kiedy fanki krzyczą i piszczą, kiedy on próbuje z nimi porozmawiać
90.Uwielbia oglądać dziewczyny na ulicach
91.Pracował kiedyś w piekarni
92.Lubi nosić spodnie w niskim krokiem
93.Jego pierwszym słowem było: "cat"
94.Kiedyś jeździł na motocyklu zupełnie nago
95.Próbuje cały czas pozostać na ziemi i nie gwiazdorzyć
96.Uważa, że kobiety powinno się szanować i próbuje to robić, ale kiedy myśli, że źle potraktował kobietę czuje się naprawdę winny
97.Bardzo przejmuje sie zdaniem innych
98.Zapytany o najbrudniejszą rzecz jaką zrobił i został przyłapany przez rodziców powiedział:"Nie wiem czy mogę mówić o tym w radiu"
99.Powiedział, że jest okropny w ukrywaniu uczuć
100.Na podpisywaniu 5-letnia dziewczynka bardzo płakała, kiedy Harry ją zobaczyl otarł jej łzy i ona miała siedzieć z nim do końca dnia
101.Była plotka, że Harry ma się spotkać z agencją moddelingową
102.Harry lubi mówić do swojej dziewczyny "kochanie" albo "słoneczko"
103.Lubi dziewczyny, które grają w tenisa
104.Jego pierwszym zauroczeniem byl Louis
105.Nie nawidzi palenia i dziewczyn, które palą
106.Najbardziej żenującą piosenką, jaką można znaleźć w jego iPodzie jest Saturday Nights
107.R:"Co robisz na randkach?" H:"Dziewczyny mają wybór: Na początek obiad i całowanie, lub kolacja zamiast lub po prostu całowanie"
108.Niall:"Jeśli Harry nosi czapkę znaczy, że spał z kimś noc wcześniej"
109.Chciałby być Piotrusiem Panem, żeby wiecznie być młody
110.Chciałby być przez jeden dzień Davidem Hasselhoffem
111.Na tapecie w telefonie ma zdjęcie swojej mamy
112.Nie lubi jak ktoś nienawidzi reszty chłopaków
113.Fanka powiedziała mu raz, że może namieszać w jej niewinności, on tylko dziwnie na nią spojrzał i odszedł
114.Kiedyś bał się grzmotów, więc w czasie burzy biegł do swojej mamy
115.Simon czasami przychodzi do Harry`ego po porady w sprawie kobiet
116.Raz wypił sól morską w swojej herbacie
117.“Kiedy miałem 5 lat moja siostra przyprowadziła znajomego na noc do domu, bałem się sam spać, więc zapytałem, czy mogę spać z nimi”
118.R:"Jaki jest twój ulubiony dzień?" H:"Piątek, kocham piątki. Są też dni, że wyglądam bardziej sexi"
119.R:"Dlaczego ćwiczenia?" Liam:"Żeby móc ściągnąć koszulkę na plaży" Zayn:"Harry ściąga koszulkę, gdziekolwiek jest"
120.Kiedyś jego mama kazała mu rozstać się z dziewczyną - Cole, był zły, położył się do łóżka i zaczął płakać, powiedział:"Mamo jestem wdowcem"
Niall nauczył go piosenki Never Let You Go Justina
121.Jest wielkim fanem Harry`ego Pottera i uważa, że Emma Watson jest ładna
122.R:"Przyzwyczaiłeś się do krzyku fanów?" H:"To dziwne, że krzyczą, ale ich wsparcie jest niesamowite"
123.“Wierzę, że moja mama, siostra i chłopacy to najlepsze co mnie w życiu spotkało, bez nich nie byłbym tym kim jestem”
124.“Dla mnie ogromnym osiągnięciem jest mieć fanów np. w Hiszpani, Ameryce Łacińskiej nie znają naszego języka, a otrzymujemy od nich wiele wsparcia”
125.“Z 6 lat temu wędrowałem w nocy po domu, zobaczyłem jak mój przyjaciel płacze na podłodze, usiadłem obok niego, pocałowałem w policzek i przytuliłem”
126.Louis:"Raz, kiedy spałem Harry mnie objął" H:"Ja spałem, a ty powiedziałeś, że jesteś dziewczyną i masz na imię Ashley"
127.“Kiedy zerwałem z dziewczyną Louis był poważny, wstał i przytulił mnie mówiąc:"Kocham cię Harry, kocham”
128.“Kiedyś nudziłem się, pomyślałem, żeby zadzwonić do fanki, ale nie miałem numeru i skończyło się na rozmawianiu z wypchanymi zwierzętami”
129.H:"Louis jest gorszy niż moja mama, ciągle mnie caluje i bawi się moimi lokami" Louis"Założę się, że każda fanka chciałaby być teraz na moim miejscu"
130.Harry kocha taco
131.Harry niesamowicie gra w badmintona
132.Harry systematycznie ma robione masaże, bo ciągle go bolą plecki
133.Liam to "ten mądry", Niall "ten zabawny", Zain "ten próżny", Louis "lider", a Harry "ten od flirtu".
134.Harry zawsze zaraża wszystkich śmiechem.
135.Harry rozebrał się raz na planie do naga, a Louis biegał za nim z kocem.
136.Harry i Louis spali już razem zupełnie nadzy.
137."Harry wygląda jak Susan Boyle." - Louis.
138.Kiedy ojczym Harrego przyłapał go w łóżku ze swoją dziewczyną i zapytał go co robi, Harry odpowiedział "eee... Szukam pilota"
139."Harry jest niesamowicie dobrym flirciarzem! Uwiódł mnie już kilka razy. CHOLERA!" - Louis.
140."Chętnie chodzę nago. Czemu nie?" - Harry.
141.Harry woli kiedy ma kręcone włosy.
142.Harry śpiewa najczęściej piosenkę "Little Bird" od Eda Sheerana.
143."Mam nadzieję, że w następnej trasie odwiedzimy Australię, albo Nową Zelandię, uwielbiam te miejsca." - Harry.
144."Chcę umówić się z Adele!" - Harry.
145."Nie wiem co się za mną stało. Jak byłem mały miałem proste włosy." - Harry.
146."Ja i Louis jesteśmy jak stare, dobre małżeństwo." - Harry
147."Modelki nie są, aż tak ładne." - Harry.
148.Na drugim występie 1D na żywo, Harry poślizgnął się na kawałku ciasta.
149.Harry nienawidzi dziewczyn z "mieszanymi sygnałami". "Jeśli mnie lubisz, po prostu mi to powiedz."
150.Harry potrafi grać na gitarze.
151.Harry i Liam chodzą razem na siłownię.
152.Harry chciałby nagrać duet z Adele.
153.Harry bardzo się stara, żeby woda sodowa nie uderzyła mu do głowy.
154."Teraz kiedy jestem sławny, staram się trochę bardziej uważać na to co robię i mówię, ale to bardzo trudne, biorąc pod uwagę fakt, że ja i reszta chłopaków pakujemy się w kłopoty 5 razy na dzień." - Harry.
155.Adele jest niesamowita, mam przy niej nogi, jak z waty." - Harry.
156."Od 2 lat z kawałkiem jestem singlem. Tęsknie za dziewczynami." - Harry.
157."Moja fryzura to nie afro, moja fryzura to.. seks fryzura! Tak, to seks fryzura!" - Harry
158.Harry lubi dziewczyny, które "są mądrzejsze od niego".
159."Zabiłbym się dla superinteligentnej dziewczyny!" - Harry.
160.Harry jest bardzo bezczelny.
161.Harry spał z 6 dziewczynami.
162.Harry ma bardzo duże dłonie.
163.Harry woli herbatę od kawy.
164."Moja fryzura jest seks fryzurą"!
165.Harry nienawidzi palenia, narkotyków i bąków Nialla.
166.Harry chciałby wykonać skok ze spadochronem.
167.Harry nie lubi, kiedy używa się przy nim słowa "fuck".
168.Harry uwielbia sorbety z mango.
169.Harry kocha Nintendo Wii.
170.Harry marzy o zdrowiu i szczęśliwym życiu.
171.Zain, Harry i Louis są za Menchesterem.
172.Harry wybiegł kiedyś na boisko podczas meczu i zaczął tańczyć.
173.Harry będzie studiował prawo, socjologię, biznes i "coś jeszcze, ale nie wie co".
174.Podczas Teen Awords Harry i Ed Scheeran budowali za kulisami dom z klocków lego.
175.Harry potrafi rozpoznać kilka kobiecych perfum.
176.“Co zrobiłeś kiedy fanka poprosiła cię o podpisanie się na jej piersiach?" Harry: "Zapytałem na której.”
177.Harry chciałby umawiać się z dziewczyną trzy lata młodszą od niego.
178."Czasem coś wydarzy się w twoim życiu i nagle zaczynasz inaczej na nie spoglądać." - Harry.
179."Nawet jeśli Harry przyzna się do tego, że jest gejem, przecież nic wielkiego się nie stanie." - mama Harrego.
180."Nie mogę uwierzyć, że Harry Styles goli nogi." - Liam.
181.Harry nie lubi dziewczyn, które palą.
182.Louis i Liam zrobili kiedyś Harryemu tak zwane "majtkowanie", a potem wyprostowali mu włosy kiedy spał. Harry płakał dwa razy
183.Harry przechwala się, że spał z 6 dziewczynami.
184.Louis zrobił sobie zdjęcie z Harrym podczas bootcampów, bo wiedział, że pewnego dnia Harry będzie sławny.
185.Harry twierdzi, że dziewczyny, które noszą piłkarskie koszulki są słodkie.
186.Harry jeździł kiedyś zupełnie nagi na motocyklu.
187.Louis i Harry poznali się w toalecie.
188.Harry lubi dziewczyny z apetytem.
189."Kiedy pierwszy raz kochałem się z dziewczyną, myślałem, że zajdzie w ciążę, choć się zabezpieczyliśmy. Naszczęście do tego nie doszło." - Harry.
190.Harry lubi, kiedy dziewczyna ubiera się na różowo.
191.Najbardziej sławne osoby, do których Harry ma numery, to chłopcy z McFly.
192.W głosowaniu na ulubionego członka 1D na Facebooku, Niall miał 60%, a Harry mniej niż 5%
193."Chcę podziękować Zainowi, Niallowi, Liamowi i Louisowi. Nie chciałbym przechodzić przez to wszystko z nikim innym. Są dla mnie kimś więcej niż przyjaciele, prawie jak bracia. Dziękuję im za wszystko." - Harry.
194.Na Twitterze, Harry ma milion obserwatorów
195.Gdyby Harry mógł zagrać w filmie, chciałby zagrać Harryego Pottera
196.Większa część byłych dziewczyn Harryego to blondynki.
197.Harry lubi niezależne dziewczyny.
198.Harry lubi dziewczyny, które nikogo nie udają.
199.Louis twierdzi, że Harry mówi przez sen.
200.Kiedy Harry był młodszy, robił napisy na grzankach.


Cytaty Harry'ego:

~ Harry, opisz siebie 3 słowami :
Harry : Bezczelny, zakręcony i jeszcze raz bezczelny.

~  Harry mówi, że gdyby jego dziewczyna była by smutna nie wyszedł by z pokoju do póki się nie uśmiechnie. 

~ Harry : Nie rozumiem dlaczego tak przyciągam dziewczyny. ;D

~ Harry nigdy nie całował się pod jemiołą. 

~ Harry ma zdolności do rozpoznania perfum Alien.
~ Ma koszulkę z napisem Nie mam pracy, nie mam kasy, nie mam auta, ale jestem w zespole.
~ Harry: Kocham moje kręcone włosy. Louis: Pamiętasz to jak ci je wyprostowałem? Harry: ZAMKNIJ SIĘ! To był koszmar!

~ Harry kocha, gdy dziewczyna zasypia głową na jego kolanach.

~ Marzę, żeby mieć dziewczynę i przytulać się w nocy do niej, a nie do mojej poduszki.

~ Harry: Naprawdę nie wiem dlaczego ludzie porównują nas do Justi… Niall: Kocham Justina Biebera! Harry: Teraz już wiem.

~ Caroline: Harry myślisz, że odpadła właściwa osoba? Harry: Um... Nie wiem. Myślę... Myślę... Louis: ON MYŚLI!
~ D: Jakie są złe strony bycia w zespole? Harry: Zayn. Liam: Pytanie było o złe strony, powiedziałeś Zayn w nieodpowiednim momencie.



4 komentarze:

  1. A o Haroldzie wolałabym niektórych rzeczy nie wiedzieć :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż ma kilka wad i tak go kocham nad wszystko <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę się powtarza ale dobra :D Mimo jego niektórych wad i tak kocham tego idiotę ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. dużego przyjaciela

    OdpowiedzUsuń