wtorek, 9 kwietnia 2013

Imagin o Niall'u + Hej ;3

Imagin.

"Irlandia, 20.07.2009

Szłam ulicą, omijałam setki nieznajomych ludzi. W moich słuchawkach leciał utwór "Boyfriend ~Justin Bieber". Cicho sobie podśpiewywałam. "I’d never let you go, I’d never let you go (...) nie dokończyłam, a usłyszałam za sobą donośny głos "So give me a change, 'cuse you're all I need girl". Odwróciłam się oraz zdjęłam słuchawki.
-Emmm..?- nie wiedziałam co powiedzieć, oniemiał cię urok chłopaka. Blond włosy, niebieskie oczy.
-Przepraszam, jestem jego fanem. Jestem Niall. A ty jesteś?- spytał Niall.
-Wolna.. Znaczy.. [T.I]- zagubiłam się w słowach.
-Hahahahaha, masz ochotę na lody?- poruszył znacząco brwiami.
-Przepraszam, nie znam cię, a poza tym jestem dziewicą.- odmówiłam.
-Hahahahaha, nie o to chodziło. O takie lody, no wiesz.. Truskawkowe- śmiał się.
-Aaa.. Przepraszam- spuściłam głowę.
-Nie ma za co.- wziął cię za rękę i ruszył w kierunku lodziarni. Miło spędziliśmy czas. Na koniec spotkania, Irlandczyk dał mi swój numer i poszedł dalej. Uradowana tą chwilą ruszyłam w kierunku domu. "

-Tak poznałam Niall'a, waszego ojca.- opowiedziałaś historię swoim 5-letnim bliźniaczką.
-Czemu teraz nie ma taty?- spytała Eliza. Przez chwilę rozmyślałaś nad odpowiedzią. "Dzieci, on poświęcił za nas życie, fanki nienawidziły mnie za to, że Niall nie jest już tylko ich i po prostu chciały mnie zastrzelić, ale wasz tata rzucił się na pomoc i sam zginą" pomyślałaś. A z twoich oczu poleciało kilka pojedynczych łez.
-Tata jest w lepszym świecie.- odpowiedziałaś.
-U Boga, tak?- spytała smutna Coony.
-Tak.- odpowiedziałaś krótko i pogoniłaś dziewczynki do łóżka.
Chwilę rozmyślałaś i sama położyłaś się spać.

SEN.

Zobaczyłaś Niall'a.
-Kocham cię.- powiedział i skoczył z mostu.

KONIEC SNU.

Przerażona obudziłaś się. Poszłaś do łazienki i szybko wygrzebałaś żyletkę z kosmetyczki. Dawno jej nie używałaś. Od momentu urodzin dzieci. Już chciałaś przejechać ostrzem bo ciele. Gdy nagle uświadomiłaś sobie, że to nie ma sensu i wyrzuciłaś ją przez okno. Rozpłakałaś się. Niall już nie jest przy tobie.

--------

Hej, jestem nową adminką ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz