wtorek, 9 kwietnia 2013

No hejejejejejje :* 

Jestem nową adminką tego bloga i mam nadzieję, że spodobają wam sie moje imaginy :) x 
Dodam kilka faktów o mnie tak na początek : 
1. Mam na imię Monika.
2.Mam 13 lat.
3.Mam katar sienny jak Harry. 
4.Jestem Shipperką Larrego :) 
5.Jestem strasznie wrażliwa.
6.Kocham swoją mamę najbardziej na świecie <3
7.Wkurzają mnie 'Directionerki' , które nie umieją dobrze wypowiedziećć imion chłopców -,- 
8.Jestem chamska,ale tylko wtedy jak ktoś na to zasługuje o.o
9.Nie umiem śpiewać, ale bardzo lubię śpiewać.
10.Nad używam słów:
-w związku z tym? 
-#Słeg
-awww
-Hazaconda
-S s siema koleżanki
-jesteś jak majonez , ale jeszcze nie wiem dlaczego XD
-Marchewkaaa !!
-Kevinn!!! Paczcie Keviny lecą !!
-Pozdrawiam 
-Horanz <3 
11.Nienawidzę Tajlor, ale przyznam, że ma świetny głos -,- (bez hejtów)
12. Rozśmieszają mnie matki,które nimi zostają w wieku 15-18lat o.o 
13.Kocham owoce i warzywa.
14.Moje 'motta' to:
-be yourself . ♥
-Never Say Never . ;*
15.Uwielbiam się przytulać. 
16.Chciałabym mieć kolczyk w :
-karku jak Pezz.
-więcej w uszach.
-może smiley :d
17.Chce miec tatuaz:
-na nadgarstkach <3
-na obojczyku <3
18.Kiedyś grałam na gitarze :* 
19.Lubię nawiązywać nowe znajomości.
20. Nienawidzę hejterów  ♥ 
tt- @Hazza_lovex

ask-http://ask.fm/Monitaa00 <-- macie jakieś pytania? zadawać :** 
***
To chyba na tyle. 
Love yaa all ; * 
 `. Macie tu słodkiego Horanza ;*  
Pozdrawiam *.*  ♥ / Styles Hug:*   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz