piątek, 23 listopada 2012

Imagin z Zayn'em i podziękowania

Na początek chciałabym wam podziękować za obserwowanie bloga. Witam dwójkę nowych czytelników:"Kamila Miśka i Gosia Horanowa". Dziękuje wam ten post z imaginem dedykuje dla was!!! Mam nadzieję, że was rozśmieszy :D
(Z-Zayn,H-Harry,P-Paul,L-Louis,Ch-chłopcy 

(9 rano chłopacy budzą Malika)
Z:Kurwa chuje jedne dajcie spać!
H:Idioto mamy za godzinę koncert, a ty kurwa jeszcze śpisz!!
L:Zaraz wracam.(Lou idzie do łazienki i tłucze lustro) Ej chłopaki lustroo potłukłem!
Z:Idioto jeden lepiej wiej!(Malik goni Lou dopada go w salonie i udaje, że dusi i nagle wchodzi Paul)
P:Co ty robisz?
Z:Zabiję tego sku

rwiela!
P:Malik opanuj się i zostaw Louisa!
Z:Ja tą mendę zabije!Potłukł mi lustro!
(Liam i Harry odciągają Malika od Lou)
Li:Uspokój się stary
P:Chciałem wam powiedzieć że jedziemy na koncert teraz macie jeszcze próbę więc gotowi?
Z:DO jasnej cholery!Kurwa nigdzie nie jad!
P:Jedziesz, a jak nie to ja potłukę jeszcze jedno lustro.
Z:To jest szantaż!
P:Nie,stwierdzenie faktu.
(Jadą na próbę Zayn zalicza glebę przez skórkę od banana,którą upuścił Niall)
Z:Kurwa!!!!Który to?!
(Wszyscy patrzą po sobie)
Li:Odwróć się
(Malik się odwraca a tam stoi Paul)
P:Co ci mówiłem na temat przeklinania?A co mówiłem Harry'emu na temat arogancji w zespole?Ciebie też się tyczy!
(Paul idzie za kulisy)
Z:Kurwa czemu mi nie powiedzieliście że ten debil tutaj stoi!
P:Słyszałem!
Z:No to mam przejebane
P:To też słyszałem!

2 komentarze:

  1. Oj ten Zayn XD :D
    Dziękuję za imagina !!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję, że mnie odwiedzasz jak widzisz mam tylko dwie osoby nikt nie chce komentować, a sama wiesz jakie to przyjemne uczucie gdy ktoś cię czyta,podziwia dla kogoś jesteś wzorem to takie zaiste uczucie

      Usuń