sobota, 14 września 2013

Hej Wszystkim :)
Jestem nową autorką opowiadań na tym blogu, pomyślałam, że powinnam się wam przedstawić.
Imie: Patrycja
Pseudonim artystyczny: MalinowaPat
Wiek: 18 lat
Zainteresowania: od 3 lat zajmuje się pisaniem opowiadań, mam nawet nie dokończoną książkę, do której straciłam wenę, ale może już niedługo znów wróce do jej pisania.  Muzyka, czytanie.

Mam nadzieje, że spodobają wam się moje opowiadania.
Krótki #Imagin

Jest wieczór, siedzisz z Louisem przed telewizorem, nie odzywacie się już od tygodnia, nie powiedział Ci o tym, że wyjeżdżają w trase koncertowa za dwa dni.
-[T.I] ile razy mam Cie przepraszać?
-Wcale nie musisz, jedź sobie. Tęsknić nie będę.
 Wstałaś i poszłaś do pokoju. Spakowałaś swoje rzeczy, będąc już na dole powiedzialaś do Louisa
-odchodzę. Masz swój świat, zajmij się kariera, wiele dziewczyn chce być z tobą wiec nie będę Ci przeszkadzać. Wyszłaś z domu, spakowałaś walizke do auta i odjechałaś, Louis próbował z tobą porozmawiać ale nie odebrałaś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz