sobota, 17 sierpnia 2013

Cześć, tu ja: Adminka Styles Hug :*
Przez wiele czasu nic tu nie dodawałam.
Wiecie najpierw były oceny w szkole a teraz wakacje i wiecie za dużo czasu nie ma.
Wkońcu zostały tylko 2 tyg. wakacji.
Ja ostatnio nie mam żadnych pomysłów na imaginy. KOMPLETNIE!
**#Z#ŻYCIA#MONIKI**
wiecie co się stało? :O
Mój kochany tatuś dał mi karę! a wiecie za co?
za kompletne 'gówno' - dosłownie.
Mój pies- Loki, załatwił swoje potrzeby w salonie, więc odrazu to zdezynfekekowałam ;p i
popsikałam salon odświeżaczem do powietrza. I ja już biore psa na dwór a mój tatuś do mnie:
- Co tak śmierdzi?
- No bo wiesz, Loki.. no ten, zrobił kupkę w salonie no to ja to wytarłam i popsikałam odświeżaczem.
- A byłaś z nim rano na dworze?
- No nie, bo budzik mi nie zadzwonił..
- Czyli do godziny 16 nie zadzwonil ci budzik? nie kpij z mojej inteligencji!!
- cisza.....
- Nigdzie nie idziesz, kare masz. Do odwołania!! Do pokoju.. Aaa i o godzinie 22 leżysz w łóżku i śpisz!
***
Jeju, on jest nienormalny.
A tak się składa, że mój kolega- Filip ma dziś urodziny/ Świetnie c'nie?
Yhhhh, no po prostu koszmar.
Misie, sporo się tu napisałam.
Spróbuje co jakiś czas tu do was zaglądać, mam nadzieję,
że jakieś komentarze się pojawią pod tym postem.
Kocham was <333 lovki :* ;D Macie moją sweet focie na wycieczce z dnia 01.07.13 chyba :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz